JetAudio فارسی


jet audio



از اونجا که الان فارسی کردن برنامه ها مد روز شده و از اونجایی که من هم نباید از مد عقب باشم ، برنامه jetAudio رو فارسی کردم که این نسخه فارسی باید روی نسخه انگلیسی که قبلا نصب کردید ، نصب شود و در غیر اینصورت کار نخواهد کرد :
1.ابتدا فایل را از اینجا بگیرید
2.سپس آن را اجرا کنید و محلی را که نسخه انگلیسی را نصب کرده اید را انتخاب کنید و سپس برروی نصب کلیک کنید.
3.برنامه jetAudio رو اجرا کنید و از نسخه فارسی لذت ببرید.
امکانات : مهمترین قسمت هایی که فارسی شده اند منوهای کلیک راست و قسمت تنظیمات برنامه است که هنوز کماکان ایرادهایی دارد که در نسخه های بعدی به امید خدا برطرف خواهد شد.
مهم : اگر برای امتحان کردن می خواهید این برنامه را نصب کنید ، قبل از نصب از فایل JetAudio.exe یک کپی بگیرید و در پوشه دیگری قرار دهید که اگر از نسخه فارسی خوشتون نیامود دوباره اون فایل رو سر جای اولش کپی کنید و همه چی به حالت قبل برمی گردد. (این فایل در پوشه ای است که برنامه را نصب کردید.
منبع
www.teektaak.com

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ق.ظ http://ww

وبلاگهای کامپیوتری همیشه بازدید کننده های خاص خودشون رو دارند. برناه مورد علاقه من جت آودیو هست. فارسی شو تا حالا ندیده بودم .ممنون. از وبلاگتون خیلی استفاده بردم. خوشحال میشم به بندرعباس سیتی هم سر بزنید. موفق باشید.

کامیرا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ق.ظ http://www.bandarabbascity.com

آدرسم یادم رفت !

محمد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ب.ظ http://majnon9500.blogsky.com

سلام
خسته ناباشی
جالب بود
راستش من یه نرم افزار می خواستم کمکم کن
نرم افزرا (( هات کافی)) انگلیسیشو نمی دونم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد