۴ تا آهنگ زیبا از ماهسون خواننده ترک


اینم ۴ تا آهنگ از ماهسون خواننده شهیر ترکیه .
من خودم شخصا به ماهسون و آهنگهاش خیلی علاقه دارم و کلی گشتم تا این آهنگ ها رو تو اینترنت پیدا کردم .
من خودم بیشتر از آهنگ بلالیم    Belalım  خوشم میاد یا به نوعی دیگر عاشق این آهنگم.

ماهسون mahsun

                                                                          mahsunkirmizigul.com     


۱. Belalım
۲. Kilit
۳. Sarı Sarı
۴. Vefasız

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلدا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

سلام
معزرت می خوام ولی ترکیه شهر نیست کشوره

تنهاترین تنها چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:26 ق.ظ http://www.redsacoo.blogfa.com

سلام رفیق....چرا ناراحتیتو سر ما خالی می کنی.....
حالا نشود کپی برداری مگه چی شده....بگو چی می خوای برات سند کنم....
بازم به من سر بزن...راستی خوشحال میشم منو تو قسمت پیوندات قرار بدی .....پیشاپیش تشکر می کنم....
www.redsacoo.blogfa.com
www.redsacoo.blogsky.com
www.redsacoo.mihanblog.com

وحید چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

هیلدا خانوم با سواد. اون منظورش از شهیر شهر نیست بلکه مشهوره!!!!!! ها ها ها

صمد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ

گارداش ماهسون قیرمیزی گل ترک نیست ولی به ترکی اهنگ می خونه. ایشون کرد اهل ترکیه هستن و به ترکی و کردی اهنگ می خونن.
هیلدا خانم هم کی واقعا دست گل به اب دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد