ارث بابام جواد رضویان و یک آهنگ ترکی


امروز اول می خواستم این آهنگ تیتراژ پایانی سریال طنز ارث بابام بذارم که دانلود کنید و گوش کنید آهنگ قشنگیه که رضا صادقی خونده
از اینجا دانلود کنید

دوما من تا امشب نمی دونستم این پسره که تو سریال بازی می کنه جواد رضویان نیست و برادر دوقلوش سید عماد رضویانه . جالب نه

سوما هم یدونه تک آهنگ ترکی دیگه می خوام بذارم واسه دانلود که خودم آپلودش کردم چون ازش خیلی خوشم میاد و دوست دارم شما هم گوش کنید خواننده : avut guloglu

از اینجا با حجم ۵۸۰ کیلو بایت و زمان ۳:۴۰ ثانیه دانلود کنید 
نظرات 7 + ارسال نظر
قلندر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

عزیز جان سید عماد رضویان همون پسر کوچولویی هست که

به عنوان عماد در اون مجموعه بازی میکنه و پسر سید جواد رضویان است.


و اون رامبود هم خود جوادرضویان است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ

یاسمن سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

چه جالب بود... شوهر من عاشق اون آهنگ آخر فیلمه و هی تا آخرش به ما میگه هیس!!!

مصطفی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://haker2001.tk

سلام
خسته نباشی
الان دارم دانلودش می کنم

باربد شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ق.ظ

احمق

پیمان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ

آخه تو که اطلاعاتت اینقدر کمه واسه چیز وب میزنی ها.
عماد کجا داداش جواده ها بیسواد
سایتت هم کلآ به درد نخوره یه فکر دیگه کن.
خاک بر سرت.خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد