شتری که دم در خونه هر پسری می خوابه

 

بله بالاخره قسمت ما هم شد که بریم سربازی دیگه امروز دفترچه رو فرستادم تا ببینیم چی میشه احتمالا اول تیر اعزام باشه و احتمالا هم برم یزد ، یه جورای فکر کنم من از اونجا زنده بر نگردم چون من تو عمرم دمای بالای 35 درجه سانتیگراد تجربه نکردم حالا چله تابستون پاشو برو یزد به خدا راضی بود برم تو سیبری تو دمای منفی 40 درجه و گرما نه ، من عشق سرما متولد شده در سردترین شهر آذربایجان با 110 روز یخبندان در سال باید برم طعم گرمای 50 درجه رو حس کنم . آخه یکی نیست بگه تو که یکسال معافیت تحصیلی داشتی و به احتمال خیلی زیاد هم باید از مهر ماه یا بهمن ماه باید برای ادامه تحصیل بری دانشگاه سربازی رفتنت چی بود ، ولی چیکار کنم بهتر از بیکار موندن و علافی که ، ثانیا حالا نری چند سال دیگه که حتما باید بری .

این شانسی که من دارم حتما جنگ ایران و امریکا سر میگره و من هم اعزام میشم به خط مقدم ، واقعا حال میده با امریکا جنگیدن ، به قول یکی از دوستان کیه که جلویه آرنولد وایسته

دیروز با رفقا جمع بودیم بحث سر همین سربازی و خاطرات اون دوران بود . یکیشون که آموزشیش تو عجب شیر بود میگفت یه شب حساب کردم جمعا 27 تا سیلی تو یه شب خوردم و در ادامه میگفت که تو اون دورهای که ما بودیم دوتا از بچه ها خودکشی کرده بودن از بس که سخت بود . حالا جالبترین خاطر ماله یکی از بچه ها بود که تو جمع نبود یعنی در حال خدمته بچه ها تعریف می کردن که ایشون میفته تو یکی از شهرهای مرزی و جاشم حسابی توپ بوده یه شب که اینا تو شهر پست میدادن یه محموله قاچاق بزرگ میگرن این رفیق ما هم از یارو یه رشوه حسابی میگره و ولش میکنه میره و برای اینکه حسابی خود شیرینی کنه پولو میبره تا با فرماندشون تقسیم کنه . فرمانده هم که آدم درستی بوده حسابی حالشو میگره و 3 ماه اضافه خدمت بعلاوه 20 روز بازداشت میذاره کف دست ایشون و یجای میفرستش که 1700 کیلومتر با خونشون فاصله داره .

در آخر هم طبق روال این چند وقت معرفی آهنگ های محبوب من

اینم از یک آهنگ ترکی (استانبولی ) بسیار زیبا که فعلا خوانندش یادم نیست کیه ولی شما میتونید از اینجا دانلودش کنید حجم 808 کیلوبایت و زمان 5:15 دقیقه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پاپیون پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://papiyoon.blogspot.com

ای بابا الان که خیلی بد موقع است
همه دارن الان از سربازی فرار میکنن اونوقت تو رفتی دفترچه پست کردی ؟!!
مواظب خودت باش

پونه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ http://saaghi11.persianblog.com

امروز تو دومین نفری هستی که گفتی داره میره سربازی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد