امروز ۲۰ شدم ؟؟؟


بله امروز بیست شدم چه زود گذشت هنوز باورش برام سخته که بیست ساله شدم به قول حضرت علی عمر انسان مثل ابر بهار می گذزه . واقعا حرف پر معنای گفته
من بیست ساله پیش در یک خانواده تقریبا پر جمعیت به عنوان فرزند چهارم به دنیا اومدم اسمم رو به انتخاب مرحوم مادر بزرگم هادی گذاشتن . اونجوری که می گن خیلی بچه خوبی بودم. ساکت آرام و دوست داشتنی خصوصیاتی که تقریبا هنوز دارمشون.
اگه تونستم یدونه از عکسهای بچگی ها میذارن .
آخه اونوقت خیلی ناز خوشگل بودم  ( بزنم به تخته )

 

لینک دونی : 

از آغاز جنگ ایران و عراق 25 سال گذشت ( همه چیز درباره جنگ ایران عراق)

اجرای تازه گروه موسیقی خورشید در تالار وحدت

اپرا رایگان شد . اپرای 8.5 را با حجم 3.7 مگابایت از اینجا دانلود کنید.

در چیستى بنیادگرایى دینى

بایرن مونیخ” بازهم بدون شکست در هفته ششم ” بوندس لیگا

برده‌دارى در قزاقستان

دانشگاه آزاد را دریابید

 

سال تحصیلی امسال هم  کم کم داره آغاز می شه و بازار ثبت نام دانشگا هها مخصوصا دانشگاه آزاد حسابی داغه ، دانشگاه آزاد که از همون اوایل انقلاب و برای رشد و تجلی علمی کشور افتتاح شده  بود هم بازار خوبی برای خودش باز کرده و امسال شهریه دانشگاه ها را 35 درصد افزایش داده رشدی که در هیچ کدوم از سالهای فعالیت دانشگاه آزاد شاید نبویدیم .

همانطور که یادتونه رئیس جمهور  منتخبت و. به اصطلاح محبوب در فعالیتهای تبلیغاتی برای انتخابات قول داده بود که ریاست دانشگاه آزاد را عوض کنه و شهریه ها را کاهش بده  و اکنون به خوبی شاهد تحقق این وعدها هستیم ( خوب شد من بهش رای ندادم والا دق می کردم  که چرا اینقدر ساده بودم و سرم کلاه رفته ) .

خبر جالبی که چنر روز پیش در جراید شاهد اون بودیم ، رشد 200 درصدی شهریه های دانشکده هنر دانشگاه آزاد بود حتی  هزینه یکی از رشته های نمایش از 30 هزار تومان به 180 هزار تومان افزایش یافته بود.  که موجب تحصن دانشجویان اون دانشکده به مدت سه روز شد و ریاست محترم دانشگاه در کمال پر روی به این حرکت به عنوان یک تحصن سیاسی  اشاره کرده بوده که از طرف استکبار جهانی هدایت می شده .

در ضمن باید اشاره کنم که من به هیچ وجه دانشجوی دانشگاه آزاد نیستم  ( اللهی شکر ) و در دانشگاه دولتی تحصیل می کنم ولی همشیره گرامی ساکن دانشگاه آزاد است و برای ترم اول مبلغ 9،800،000 ریال  به غیر هزینه مسکن و ایاب و ذهاب به حساب عالی جنابان واریز فرمودنند .

و حالا  نتیجه گیری :

به این نتیجه می رسیم آقای رئیس جمهور به اصطلاح منتخب دروغ گویی بیش نیست و ایشان در جواب اینکه چرا به وعدهایتان در مورد دانشگاه آزاد عمل نمی کنید فرموند دانشگاه آزاد جزو بخش خصوصی است و ما هم هیچ دخالتی در کار بخش خصوصی نمی کنیم  ( یعنی اجازه فرمودند به هر شیوه که ممکن است جماعت دانشجو را تیغ بزنند).

و نتیجه دیگر  اینکه دانشگاه آزاد همانگونه تا اینجا ثابت شده هیچ کاری برای رشد سطح علمی خود ( که فجیع خراب است ) نمی کند و فقط به فکر  پر کردن جیب هیئت امنای خود و آقای جاسبی است.

و درآخر اینکه این پولهای را که می گیرند اگر صرف خود دانشجو می کردند دل آدم اینقدر  نمی سوخت

 

لینکدونی :

 

بلاگ نیوز هم آغاز به کار کرد . بلاگ نیوز یک وبلاگ دسته جمعی چندزبانه است که علاوه به لینک دادن به وبلاگ ها، شمارا در جریان اخبار ایران و جهان نیز قرار می‌دهد.

نگاهى به «رنگین‌نامه‌ها» یا نشریه‌های عامه‌پسند ایران (نشریات زرد ).

گله‌گذاری از معشوق با عبارتهای مغلوط، نگاهی به تصنیفهای پاپ داخل کشور.

مجله تایمز : تصویر ارائه شده از ایرانیان در تاریخ نادرست بوده و به آنها تهمت زده شده است.

گوشی سال اروپا 

مصاحبه با Marcel Kuhn تهیه کننده FIFA 2006 (ایران بازهم در فیفا وجود ندارد،)

پاسخ‌های قهرمان پرورش اندام جهان به پرسش‌های شما ( درbbc persian )

دعوتنانه پرشین گیگ به تعداد محدود

 

دعوتنامه پرشین گیگ persaingig

 

 

هر کس دعوتنامه پرشین گیگ می خواد تو نظرات ایمیل و اسمشو وارد کنه  که براش ارسال کنم  اولویت هم با دوستان  و کسانی هست که اول  بگن پس تا دیر نشده زنبیل بذارید

پرشین گیگ چیه ؟؟

پرشین گیگ سرویس هاست رایگانه که به هر کسی که عضوش بشه صد مگابایت فضای رایگان میده و اگه اون فرد فعالیتش تو سایت خوب باشه این فضا تا یک گیگا بایت قابل افزایش هست  مثلا ماله من الان به چهار صد مگابایت رسیده ( فکر نکنم تو ایران کسی با سرعت دایال آپ بتونه اونو پر کنه و از لحاظ فضا به کمبود برسه )  سرعت و پهنای باند خوبی هم داره .

در ضمن شاید ارسال دعوتنامه ها چند روز طول بکشه و اونهای هم که دعوتنامه میگیرن لطف کنن یکی از دعوتنامه هاشونو برای من hadinik@gmail.com  بفرستن تا برای سایر درخواست کننده ها ارسال کنم و دوستانه بیشتری عضو بشن.


لینک آهنگ :

این هم یک سری آهنگ گلچین شده از وبلاگ یکی از دوستان که خودش همشونو آپلود کرده و من بعضیشونو خیلی دوست دارم . تو بعضی از  isp ها فیلتره
جاده ابریشم  | مدونا  |  آلفا |   آنشرلی  | بوی بهشت  |  گل گلدون   | یاحسینی  | چشم جادو   |قرارمون یادت نره   |هجران |  بو آخشام الوروم  | شور مستی |  بهار دلکش شجریان  | مهتاب مجید اخشابی | خوش رکاب  | بیژن مرتضوی   | ابی  | باران عشق  | شب دهم  |  آتش شجریان  |  سلطان قلبها  |  Another brith  |  Eroica  |  matsuri   |   wild apple2    |  wild apple   |   xfilesMermaid  | Soccer Pub-music  |  Dido  | Amazon |  Chris de burgh |  love story |  Still Got The Blues |   Toghether |  elvenPath |   My Precious one


اینم از آهنگ بسیار زیبای carless whisper  اثر GEORGE MICHAE  که در ایران بیشتر به اسم آن شرلی معروفه چون رویه کارتون محبوب آن شرلی با موهای قرمز ژخش می شد

کنکور ، دانشگاه و جامعه

 

کنکور امسال هم با اعلام نتایج به پایان رسید ولی هنوز که هنوزه نارسائی و کاستی های خودشو داره و به نظر نمیاد که مسئولانش تمایلی به حل اون داشته باشن چون آب باریکه خوبی برای خودشون  پیدا کردن و سود سرشاری از آن میبرن . بر کسی پوشیده نیست که کنکور معیار خوبی برای سنجش توانایهای یک نفر نیست . چند روز پیش در یکی از روزنامه ها میخوندم که پولی که  دانش آموزان برای کلاسهای آماده سازی برای کنکور و کتابهای کمک آموزشی خرج می کنند در سال بالغ بر چهار صد میلیارد  تومانه ( 4000000000000 ریال )  ببینید چه رقم بزرگیه دوازده تا صفر داره ، و این بازار بزرگ و پر سود باعث میشه که دستهای در پشت پرده اجازه ندن که کنکور برداشته بشه  و نظام دیگری همچون کشورهای پیشرفته جایگزین اون بشه ، من دانشگاههای ایران رو  بیشتر به قیفه وارونه تشبیه می کنم  که وارد شدن به اون بسیار مشکل و خارج شدن از اون بسیار آسونه درست برعکس دانشگهای معتبر دنیا . دانشگاهای ما هنوز ضعفهای بسیار دارند مثلا همین بحث سهمیه که حق بسیاری دانش آموزان که حقشونه وارد دانشگاه بشن گرفته میشه و بجاشون یه عده افراد بیسواد وارد میشن من قبول دارم که پدران و خود این افراد سهمیه ای برای کشور زحمت کشیدن در زمان جنگ حاضر شدن و از کشور دفاع کردن ولی دولت بجای اینکه  به وظیفه خودش عمل کنه و به اونا سرویس ارائه بده اونارو بر جامعه تحمیل می کنه بجای اینکه به اونا سهمیه بده چرا براشون بهترین کلاسها و بهترین اساتیدو مهیا نمیکنه که هم بار علمیشون بالا بره و هم اینکه در یک آزمون منصفانه شرکت کنن ولی دولت با این سهمیه دادن فقط افراد بیسوادی رو تحمیل جامعه می ده  که  جا و مقامی که دارن حقشون نیست .

برای مثال چند وقت پیش که جواب کنکور دانشگاه آزاد اومد من تو اینترنت اسم بعضی از دوستامو که شماره داوطلبیشونو داده بودن نگاه می کردم مورد بسیار جالبی دیدم که کم مونده بود شاخ در بیام ، یکی از دوستام متوسط درصدهاش چهل بود ولی قبول نشده بود . من هم شماره بعد اونو که همون رشته رو انتخاب کرده بود رو سرچ کردم و در کمال ناباوری دیدم که این آقا با داشتن سهمیه بسیج فعال ( سهمیه خانواده شهید و رزمنده تموم شد حالا این اومد) با متوسط درصدهای زیر 10 قبول شدن ، تو هیچ کدوم از درساش بالای 13 درصد نزده بود . یعنی ایشون اگه به زبان مدرسه بگیم از نمره بیست فقط تونستن دو بگیرن یعنی با گرفتن نمره دو در دانشگاه قبول شدن این یعنی فاجعه ، حالا این آقا بعدها میخواد در جامعه ما با توجه به سهمیه که داره یه مسئول بشه . حالا وای بر ما که در جامعه زنگی می کنیم همه (اکثرا) مسئولانش سهمیه ای هستن. و ادعای عدالت دارند

این کارنامه رو حتما حتما ببینید(صد رحمت به اونی که من دیده بودم)
 

لینک دونی :

1)  اینجا میتونید لیست بلند بالای از سایتهای که خدمات رایگان از جمله 1. دومین رایگان  2. ساب دومین رایگان  3. آپلود سنتز   4. ایمیل رایگان pop3    5. هاستینگ رایگان با ساپورت PHP و ASP   6. سایتهای ارائه ابزار مفید برای سایت را ببینید

 

2)  فیلمبردار هالیوودی خواستگار هدیه تهرانی ( سوژه ناب برای نشریات زرد)

 

3) کسانی که هوش بالای دارند میتواند با شنیدن صدای تایپ کلیدهای کیبرد متن نوشته شده را بدانند

 

4) سرویس جستجوی وبلاگ گوگل راه اندازی شد البته هنوز در مرحله بتا قرار داره و همه وبلاگهارو پوشش نمیده

خبرگزاری


امشب گفتیم بزنیم تو خط خبر و خبرگزاری و هر چی سایت خبری میشناختم اینجا معرفی کردم
امیدوارم به دردتون بخوره
لیست خبرگزاریها :

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  - خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران - خبرگزاری دانشجویان ایران - خبر گزاری فارس - خبر گزاری فارس - خبرگزاری مهر - قلم سبز ایران - خبرگزاری دانش آموزی (پانا) - واحد مرکزی خبر - خبر گزاری همبستگی جوانان - خبرگزاری اخبار ایرانگویا - امروز - بازتاب - رویداد - دریچه - شهروند - رادیو فردا  - ایران دیدبان - مجله دیدگاه - صدای آلمان - صدای آمریکا -  بی بی سی - شانا - پژواک رسانه ها - عکسهای خبری - خبرگزاری مجلس - سایت های فارسی -  شبکه خبر دانشجو - باشگاه  گویا+ا - نقطه - اس اس ان  - خبرگزاری صدا و سیما - دریچه - چلچراغ - دانا - بی عنوان - جیغ و داد - افشا - امروز  -  گردآور خبر - رویدادخبرها دات کام -   بروسکه -   اخبار ایران -   اخبار روز -   ورلد نیوز -    موج سوم -   عکسهای خبری -   خبر دوم -   ایران خبر -   پیام -   نواندیش -   مازند نیوز -   ایلنا -   رادیواسرائیل -   برای کردستان -   دزفول امروز -   پرسا نیوز -   مرور -   جستجوگر اخبار پارسیک -   واحد مرکزی خبر -   هم سایه(اخبار ترکیه) -   اخبار لینکستان -   جنگ خبر -   جام جهان نما -   اخبار استان اصفهان  -   آسیابان(اخبار یزد) -   یاسوج دات کام -   اخبار بلژیک -   نواندیش -   تارنگاشت عدالت -    گزارشگران