بدست آوردن شماره تلفن افراد در چت روم


هدف از نگارش این مقاله این است که به شما نشان دهیم  نفوذ گران و مزاحمین چگونه از امکانات چت برای بدست آوردن شماره تلفن شما استفاده می کنند ؟

حالا میرسیم به  بخش آموزش بدست شماره تلفن .

ابتدا نرم افزار مودم اسپای را که قبلا اونو معرفی کردم ( و به فارسی ترجمه کردم ) را نصب کنید

در مرحله بعدی پلاگین مربوط را از اینجا دانلود کنید (بر روی لینک کلیک راست و گزینهsave traget as  را بزنید)

حجم پلاگین 30 کیلو بایت است

بعد از دانلود کردن پلاگین networking برای نصب کردن اون فقط بر روی آن باید کلیک کنید بعد از کلیک کردن به صورت اتوماتیک خودش نصب میشه .

حالا باید IP شخصی رو که میخواهید شماره اونو بدست آوردید پیدا کنید . این مرحله به نظر من سختترین مرحله کاره چون در یاهو مسنجر 6 و 7 به این راحتی ها نمیشه IP  پیدا کرد

من قبلا مقاله جامع و کاملی درباره بدست آوردن IP نوشتم که میتونید به اون مراجعه کنید

لینک مقاله مربوط به IP

 

ولی خوب به صورت خلاصه اینجا هم مینویسم

توجه داشته باشید که برای اجرای هدف باید تمام صفحات مرورگر یا چت را به غیر از صفحه چت با شخص مورد نظر بست ضمن اینکه در قدم اول و در ابتدا با شخص مورد نظر اقدام به Voice chat  کرد . حتی برای چند ثانیه در این صورت IP شخص مورد نظر از راه صوتی بدست می آید.

 

و اما گرفتن IPشخص مورد نظر پس از Voice chat

جعبه  runرا از منوی  startباز کرده و در آن عبارت cmd را تایپ کنید و ok را بزنید تا صفحه معروف Dos باز شود.

همان صفحه سیاه رنگ معروف حرفه ای ها ! در این صفحه در خط فرمان عبارت netstat –n را تایپ کنید و Enter  را بزنید . در نتیجه دو ستون با اعداد متناوب بدست می آید . که IP شخص مورد نظر را نیز در اینجا میبینید . آن را یادداشت کنید ( البته بدست آوردن IP به این طریق پیچیده است و میتونید به بوسیله یک تروجان آن را به راحتی بدست آورید و من خودم از این روش بیشتر استفاده میکنم البته با تروجان آی دی شخص مورد نظر هم  هک میشه اگه خواستید بگید تا این روش رو هم آموزش بدم)

حالا که IP مورد نظر را بدست آوردید. در مودم اسپای به قسمت networking از منوی Plugin برید . در اینجا صفحه ای به شکل تصویر ارائه شده باز میشود در قسمت مشخص شده در شکل عدد IP را وارد کنید و OK را فشار دهید و سپس صفحه اصلی برنامه  MODEM SPY را در حالت MINIMIZE قرار دهید . و منتظر بمانید .

بدین ترتیب پس از مدت زمانی شماره تلفن شخص مورد نظر در پایین صفحه به شما نشان داده خواهد شد.

 

*نکته*

*اول اینکه بدست آوردن شماره تلفن از این طریق راهی نسبتا طاقت فرسا می باشد و احتیاج به زمان زیادی دارد!

*مدت انتظار پس از اجرای عملیات تا بدست آوردن شماره تلفن به قدرت ISP و خطوط ارتباطی بستگی دارد و حتی ممکن است در صورت ضعیف بودن این موارد نتیجه نگیرد!

*با این حساب ، توجه داشته باشید که اگر به شخصی در حین چت شک کردید  ، هرگز و تحت هیچ شرایطی با او VOICE CHAT  نکنید و حتی هیچ گونه فایلی را نیز ، نه دریافت کنید نه بفرستید.


 

 

هر گونه کپی برداری از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز است

Www.shiz.blogsky.coM

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:35 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ق.ظ

سربوس یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام... از شما خواهشی داشتم. لطفا در صورت امکان کمک کنيد تا من يک ای دی رو هک کنم. اين خانم ضربه روحی شديدی به من زد و من رو به پول و ثروت يک نفر ديگر فروخت و دوستی چند ساله ما رو ترک گفت. لطفا کمکم کنيد.

پیشی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

اول از همه دمت گرم چون خیلی دونبال این مقاله گشتم ولی این فایله باز نمی شه که پسوندش ام اس پی ال جی هستش ویندوز اصلن نمی شناسش .
فقط تو رو خدا جواب اینو برام بفرست.
مرسیییییییییییی

محمد جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام عالی بود اما من نمیتونم از مودم اسپای استفاده کنم با مودم من سازگار نیست چه کنم؟

محمد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام لطفا روش بدست اوردن ای پی رو هم اموزش بده جون اون مادرت اموزش بده
این هم که گفتی معلوم نیست مال کیه این ایپی ها !!!
ای ول

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام
من باید عرض کنم که من آی پی رو هم پیدا کردو ولی شماره تل رو نداد حتی ۱۰ دقیقه هم صبر کردم البته با مودم من فک میکنم سازگاره چون هیچ خطایی نمیده

امید شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ http://o-music-rock.blogfa.com

سلام خیلی عالیه
ولی نوشته باید ای پی کامپیوتر خودتو اونجا بدی
بعدش وقتی ای پی کامپیوتره طرف رو هم میدم باید چیکار کنم
بیشتر توضیح بده

حسن پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://behtarina.blogfa.com

سلام
وب جالبی داری اگه مایلبودی تبادل داشته باشیم

ارمین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ

خیلی ممنون از اطلاعات شما.

پدرام پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

خیلی ممنون

فقط روش کار با تروجان هم تو ضیح بدین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد