متن و ترجمه متن ترانه فیلم پد رخوانده (Godfather) (اریک کلپتن)


شاید همتون یا خیلی از شماها سری معروف ( پدر خوانده Godfather) رو دیدید، البته چند شب پیش تلویزیون خودمون هم اونو پخش کرد اونایی هم که ندیدن خوب برن ببینن. اگه این فیلم به صورت زبان اصلی و بدون سانسور دیده باشد حتما موسیقی متن معروف این مجموعه رو هم نوش جان فرمودین، من نمیدونم این صدا سیما چرا اینقدر با موسیقی مخالفه و به اون گیر میده مخصوصا موسقی فیلم که جز اصلی فیلم است و سانسور اون کلی از جذابیت شو کم میکنه ، حالا کی میخواد این وضع درست بشه خدا میدونه

 ترجمه موسیقی متن فیلم پدر خوانده که اریک کلپتن یکی از نوابغ  عالم موسیقی که همیشه علاقه خاصی بهش داشتم و دارم رو تقدیم میکنم به همه شما عزیزان  

 

 

به نرمی سخن بگو ای عشق من (اریک کلپتن )

 

به نرمی سخن بگو ای عشق من

و مرا صمیمانه در آغوش خود بفشار

با شنید ن آوا های تو

لحظات لرزان و شکننده من آغاز می شوند

 

ما هر دو در ا ین دنیاییم

و چه نزد یک به یکدیگر

با عشقی که کمتر کسی

هرگز آنرا شناخته ا ست

 

روزهای شرابی رنگ با هم بود نمان لبریز از گرمای خورشید ا ست

و شبهای ژرف و مخملینی که ما هر د و یکی هستیم

   

به نرمی سخن بگو ای عشق من

تا هیچ کس جز آسمان صدایمان را نشنود

پیمان های عاشقانه ای که با هم بستیم

تا لحظه مر گمان زنده خواهند ماند

 

زندگیم از آن توست

تنها برای آ نکه تو با عشق به دنیای من وارد شدی

و با چه آرامشی به دنیای من آمدی ای عشق من

 

 

 

 

Speak softly love by Eric. Clapton 

 

Speak softly love

And hold me warm against your heart

I feel your words

The tender trembling moments start

 

We’re in the world

Our very own

Sharing a love that only

Few have ever known

 

Wine colored days, warmed by the sun

Deep velvet nights, when we are one

 

Speak softly love

So no one hears us but the sky

The vows of love we make

 Will live until we die

 

My life is yours

And all because

You came into my world with

Love so softly love

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد